Think Im just crazzzzzzzy

Som precis blivit pepp IGEN till att festa, alkolist javisst? då är jag iallafall inte ensam :)
Lugn dag idag, varit hos mormor och morfar. handlat och klippt dom plus att jag solat, meningen var ju att vi skulle på Marcus Krunegård men alla var så trötta och vi har jobb imorgon så vi laddar till saturday istället ;)

Det var nog allt jag hade, förutom, alla tjejer lyssna här.

Vad har batterier som inte killar har?- Batterierna har iallafall ett plus.

Vad har en räka och en kille för likhet?- Allt förutom huvet är njutbart.

Bye;)

onsdag och ledig

mhmmm skönt med en ledig dag, har varit i linköping och gått på stan med kusinvitamin emelie idag, köpte inte så värsta mycket, ett par skor på myrorna och sen ett linne:)
Det var jättemysigt, gick och strosade runt på stan, fick till världens största asgarvsom jag inte fått på länge, inte för att jag inte skrattar men ni vet sådär så man känner att en blöja hade inte varit helt fel just då!

Imorgon blir det middag? och Krunegård på Hugo senare, det blir dock lugnt eftersom det blir jobb på fredag, kul att bara hitta på något. Time to go.
 Lägger in mina inköp plus lite förfestbilder.









Ciao!

Fynd från myrorna.








Massagen, fikan solning och sällskapet idag var perfekt :)

Imorgon blir det jobb och sen fika med alla tjejrna hemma hos Vicky!

Hedda!


Okej jag har ändrat min åsik angående

Desperate, det är bra!

Ledig imorgon, sovmorgon, massage, solning, fika och en tripp på stan med Tesselie!, kan det bli bättre?

Dont think sooooo:)



happy

Forever young, I wanna be forever young.



ps, ser gravid,är dock kjolen som har vikt sig ;P


She´s goty the look

And I go lalalala she´s got the look!

Nu är det feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest !!!

nananananananananaanaanananaanan:)

Roxette-she´s gpt the look för ni som inte fattade


Alarm


Är namnet på mitt nya.

En mysig dag

Har varit på stan med Anna & Tess, lunchade även med Vicky mycket trevligt!
Köpte ett läppstift på Makeupstore och strumpbyxor från Wera, sen solade vi mycket skönt, ska försöka hinna med det imorgon med kanske:)
Annars blir kvällen lugn, Greys ikväll ser fram emot det, är mycket bättre än Desperate nu tycker jag, det har bara blivit sämre inte alls lika underhållande längre.

Måste bara rekomendera ett nytt roligt program som jag börjat följapå 5:an, Christine, sjukt underskattat och MYCKET roligt:)

Ciao!



Fulla och glada? vår vanliga status på lördagar? Traditon? hur som helst gillar jag det ;)

Funderar på att införskaffa mig en ny till thailnad.



Denna kanske?

Bilden kommer från Nelly.se

Mina nyinköpta plagg från Sthlm.









Tröjor från Weekday, väst från Zara och mössa från H&M :)

Memories

haha Tess skickade nyss en gammal festbild, gud vad fort tiden går, helt sjukt;)

Kan det kanske bero på att man är inne i sin bäsa period i livet, har nog aldrig måttså bra som jag gör just nu ;D


En trist måndagskväll med Keane

Så ser min kväll ut, svek mina vänner ikväll, var hemma från jobbet idag ch måste erkänna att jag fortfarande är sjukt svag i kroppen så jag tror faktiskt inte heller jag hade varit bästa sällskapet ;P
Idag blev det sjukdag har mest vilat och gått loss på nässprayet. Det enda nyttiga jag gjort är att påbörja min låtlista på 100 låtar som är till Martin.

I lördags var det en väldigt rolig utekväll, även förfesten var rolig :) Mitt förslag som innehöll ett besök på den där båtklubben i hamnen var nog en dum ide , tack vare mina väner som inte höll med mig om att vi skulle gå dit gjorde att min kväll på Hugo med smockat med folk blev kanon:)

Imorgon är jag ledig och det blir en lugn dag även då, kanske ska försöka städa lite i mitt rum, dammigt som bara den!

Hej svejs!



Jag och Tess hos Martin, bilden är snodd från henne också !

Ledig

Skulle varit ledig igår också men blev erbjuden jobb så jag tog erbjudandet, På schemat står idag; höstpromenad, solning?,  planerande av thailandsresa med Patricija, Jessica och Anna , ska försöka kolla på hotellrum och lite smått & gott:)

Måste bara tipsa om två bra låtar, en som är fruktansvärt gammal och en som ä fruktansvärt ny, Erasure-I love to hate you   och   T I & Rihanna- live your life.  Bra  låtar det där!

Längtar till helgen, Stockholm, utgång, kanske suchi hos A?!

Nu är de bara att dra på sig tightsen och bege sig ut. Shololulu som vissa säger på jobbet, tror de är något som vi svenssons inte riktigt förstår oss på, men men ;)

Bröllopsmässan på Brunnen.

Kl halv fem ringde klockan, Jag och Memme begav oss in till Estetica vid halv sex och började fixa till barret, sedan dess har allt rullat på och jag känner mig riktigt nöjd, allt blev jättebra och modellerna var så otroligt duktiga här kommer lite bilder :)

Patricia


Memme <3


Jessica och Fredrik <3


Pernilla och Johan


Emelie ser inte så glad ut men det var hon hehe ;)



Bröllopsmässa med ett mysigt sörpingsgäng.

Igår var det träning i Brunnsladan, tog mycket längre tid än vad jag trodde, jag tycker det var riktigt roligt, och så mysigt med alla från sörping som ska gå tillsammans i ungeför samma åldrar som känner varandra sen innan, himla mys tycker jag, nästan alla samlades på estetetica innan och åkte dit tillsammans och satt och tittade när alla fick sin lilla koreografi :)

Efter det åkte vi direkt till Å cafet och åt god mat, det blev  fläskfile med bearneisesås på, sjukt gott! Vi kände oss förtjänta av det, det var Memme-modell, Anna-organisatör, Jessica-modell och lilla jag (frisören)

Var så roligt på sista repet när Jessica och Fredrik skulle träna, dom ska ha det roligaste numret kan man säga, dom såg så nykära ut (vilket dom också är) såg så gulligt ut, alla bara stod och tittade på dom alla tjejer iaf hehe.

Nu är det PW som gäller sedan blir det att duscha och bege sig in till Estetica och färga och klippa lite guys, bla Freddan ska bli mööörk, spännande!

Ciao!