Lov

Äntligen lov :) Wonderful, är äntligen av med mitt engelskaprov som jag plyggat till, men hade ändå inte pluggat tillräckligt kändes de som när jag fick den tjocka bunten med papper på min bänk!

Vår idag med, kanske är för att våren har kommit nu :P haha! Aja har faktiskt inte så mkt mer att säga flrutom Wiee :D

Vår

Det är vår, vår vår :)

Har varit en ganska bra dag, va ännu bättre dag igår! Allt gick så himla bra! Har äntligen fått ett sommarjobb, de blir badvärd :) hahah hoppas de blir bra men de vet jag nästan eftersom de är typ världens skönaste människor som jobbar där :) Hoppas på fint väder också, lite bränna de blir om de är fint väder, man sitter typ bara uppe i en där stolen och säger till småungar att gå bort från linan :)

Sanna är bäst!


Ska ha egen hårvård imorgon, ska bli lite mörkare, ska bli kuligt, sen ska vi ha påskfika, låter som vi går på öppna förskolan men det är faktiskt mysigt när alla sitter tillsammans och fikar :)

Snart ska min hundvalp "skapas" kan man säga det? hahah :P blir en lite labrador, finns de finare hundar? nooo! den ska vara min egna och det ska vara en tik och heta Eira, Asta eller Freja, har inte riktigt bestämt mig än, men de lutar ganska mkt åt Eira :) Ha de toppen!



                                                                                         image4


Njaaaa

Det är det jag känner just nu Njaaa usch allt känns halvdant! Det enda som är toppen är att den härliga våren är här och att de verkligen är varmt ute.

Känns som att man bara ger, men när får man ngt tillbaka?


                                                                 image3


Viktoria.

Onsdag

Idag är de onsdag, men den här dagen är snart slut :)
Har varit en varierande dag, både rolig och sorglig, men det fixar sig ju alltid! Slingade och klippte min älsklings Sanna idag och det blev ju så bra så hihi :) hon är den bästa kunden man kan ha!

Väntar på Hanna och Willy, kan ni bara komma hem? Willy är världens snällaste kille för han håller med om allt jag säger, varför blir jag jämt bästis med min syrras killar?!
Haha Patte som jag satt och snackade med om alla hetingar, Mange som skjutsade mig överallt, David som förhörde mig på alla läxor , men sen har vi Olle som hatade mig, jävla fårskalle men honom nämner vi inte.

Jag är inne i en "Viktoria vill testa nya saker period" en av dom sakerna är tex att jag har blivit medl i Muf!
Jag hade även tänkt testa ngn ny rolig aktivitet men vi får se vad de blir.
Helgen blir som väntat väldigt lyckad det är mkt nu som man brukar säga :)

Idag var jag lite barnvakt åt Jack på salongen, 10 månader och världens gulligaste unge, typ första barnet som tycker om mig, It's a miricle!

Dags att borsta gaddarna och sedan läsa en liten bok! Hade!

Muf

Hahaha har blivit medlem i Muf nu, lite kul hehe :P


 


image2


Rastlös!

Ååååh jag är så himla rastlös! Har kommit hem från Nrkpg precis, finns ingenting i den där jäkla stan! men jag köpte iaf ett solpuder och ett nagellack på parfymeri L älskar den butiken, älskar produkterna och personalen :)

Hanna är fortfarande i Göteborg och jag börjar bli riktigt uttråkad av att komma hem och inte ha ngn att prata strunt med, har varit ledig idag, riktigt skönt, va först ute och gick en långpromenad sedan drack jag lite kaffe och åt annanspaj, sedan tog jag bussen in till stan till Tessan hihi :) Åååh vi satt och hade det jätteskönt på fräcka med en färskpressad apelsinjuice gud vad gott de är. Veckan dryck som hon sa :D

Har inte en enda läxa nu är riktigt härligt, ska njuta rejält :)


Byeee!

Ny vecka

En ny vecka har inletts, hade övningsprov i nationella svenska b idag, gick ganska bra, va inte så svårt som jag trodde :) Men lite segt att behöva börja klockan 8.15 istället för 10.40 som jag egentligen brukar börja.Men men!
Är ledig imorgon sköönt :) får se vad jag hittar på, kanske träffa Tessan, alltid mys.

Längtar redan till helgen den blir verkligen fullproppad det gillar vi! Ska bla se bio, 23 lr nåtheter den , kommer inte ihåg men den handlar tydligen om att allt händer med ngt som har med 23 att göra, och vi ska se premiären 23:e kl 23 nästan lite läskigt :) Det kan ju bara bli lyckat den kvällen, riktigt bra sällskap!

Nu känns våren plötligt inte så nära som man tyckte, inte kul idag har vi haft snö+ hagel, igår haglade de också, fick massa pluppar i huvet när vi skulle ut på parkeringen. Jaaaja kaffedags, min dag att fixa kaffe, mamma tyckte hon va dösmart när hon t.o.m gjort upp ett "schema" över våra kaffestunder här hemma Hahah !

Ha de feint! Puss på er alla underbara.

Fredag!

image1


AfterWork party, haha ;) Alla va varCar Washers förutom jag, men de va faktiskt jag som kom påderas namn :) mmm stolt!

Sitter hemma nu har kollat på Let'sdance, Älskar Tobbe trollkarl, hur härlig som helst :) Har ätit ananaspaj, gottie!

Imorgon blir det förhoppningsvis Bio men har inte bestämt vad vi ska se än hmm hmm, hoppas det går några bra filmer!

Idag va det faktiskt ganska kul på våran 2.40 timmars lektion, Johan & Co försökte smita, men Sofie kom på dom när dom va påväg ut, Pinsamt haha, Johan: Vi skulle precis runda av där ;)

Har förhoppningsvis fått ett sommarjobb nu, Baywatch Here I am :D Hahah, ngn som kan se mig som livräddare,? Haha, Jajaj dags att "runda av nu"  Ses!

Utmaning Hihi

Jag har fått en utmaning av både Sanna och Martina ihih, är vissa regler som man tydligen ska skriva ner, så de är bäst att jag gör det :D Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.  

Tvångstankar: Jag har 2 stycken tvångstankar som inte så många vet om, jag har som ett litet tangentbord på tummen som jag skriver på med mitt pekfinger, om någon säger ngt speciellt och annorlunda ord, t,e.x du är lite bizarr. Då måste jag bokstavera det ordet på min tumme .
Min andra tvångstanke är när jag cyklar på en vanlig väg med vita streck på sidan måste jag trampa mellan de vita strecken :P

Fobi: Lr fobi kanske man inte ska kalla de:P Jag hatar fötter, det är verkligen det vidrigaste som finns, bläää,

Kaffeälskare: Jag är en stolt kaffeälskare, kan ibland dricka upp måt fem koppar om dagen, gatt!


Lipsyloman:  Jag är beroende var lipsyl, helt sjukt, min dag är förstörd om jag inte har med mig mitt lipsyl, stackars er, när det händer!

Hästlukt: Jag tycker att häst/stall lukt luktar gott, det är ngt speciellt med den lukten, kanske äckligt men så är de iaf :P

Fiskare: Jag älskar att fiska, mest kasta kastspö, har faktiskt fått en gädda på tre kilo en gång :) Har till och med en egen fiskelåda med min drag och taffsar och andra redskap i :)

Det var mina 6 hemliga bekännelser :D Byyyye. Jag utmanar: Anna, Patricja, Tessan och Robin.


Tjutvarning :S

Gaaah har sjukt ont i min rygg, har fått någon nerv i kläm eller vad det är!
Har så ont att jag snart börjar gråta, vet inte hur jag ska röra mig känner mig som en gammal kärring!

Men de finns värre saker, men de är segt när de är som knivhugg i ryggen när man gör vissa rörelser, bläääää!

Vååår!

Det är vår ute! Sååå underbart :) Vår är lätt min favorit årstid!Har ju namnsdag idag :) Hihih it's Viktoria!

Helgen har varit bra! Ser redan emot nästa!
Idag började jag kl 13.00, träffade Tessan vi gick till Waynes och åt sallad, gooodiee :) Sedan bar de till skolan, hade svenska och naturkunskap, slutade kl 15.30 gick in till stan med Tessan igen, Kan inte tröttna på henne ahha :)

Imorgon blir de en promenad med Emmelie, ska bli skönt, vi skulle kunna gå 10 iml så mkt som vi har att prata om ;D Har börjat med en nyttig vecka som jag ska ha, inget onödigt fett eller socker för min del, frukt och grönt och mycket motion är det som gäller för min del!
 kan rekommendera Justins Album, riktigt grymt! Aee dags att kila, Kanske en apelsin skulle smaka nu ? Pusselipuss på er alla underbara!/ Viktoria

En rolig lördag!

Igår va det en väldigt rolig lördag. Dagen började med att Farmor och Farfar kom hem till oss och hade köpt wienerbröd och kokosbollar som är så jäkla gott:) Så fikade vi, senare åkte jag Hanna och mamma till Norrköping med Emelie, Doddo, John, Karljohan och Fia, vi gick på stan och fikade, sedan blev det ett biobesök där vi såg
Se upp för dårarna, En riktigt mysig film, inte så mkt action men en riktig familjefilm :)

Efter bion åkte vi hem och åt lite paj, sedan åkte hela familjen upp till familjen Nathanaelsson (samma som va me på bion) Vi såg på melodifestivalen, tittade på gamla kort när vi var på semester tillsammans, och de är ett antal kort eftersom vi alltid åker på sesmester tillsammans :D Men de va iaf en härlig familjedag, sånt gillar vi :)

Saknar min sannis, hon ska ringa snart, har massor att berätta:)
 
Var ute och övningskörde med pappa förut,de gick bra :D

Jaja time to go, Bye