En sak

Som  jag saknar är: Syster, kom verkligen på det nu när jag pratade med henne, shit det är verkligen hon som saknas, min syster är min allra bästa vän.

Jag har fler bästisar som är betydelsefulla, men en syster är något speciellt med. Man känner varandra på ett sjukt bra sätt. Det skiljer bara 2 år mellan oss, vi gjorde nästan allt tillsammans och nu bor hon i Göteborg, vi ses ungeför varannan månad, man har vant sig ganska bra vid att hon är borta, men ibland finns de perioder då det är jobbigt att vara ifrån henne. Hanna är en riktig snuffis:)
 

Klockren kille:)

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

=) =) =)

Yaaaaao

 I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
Really really wanna zigazig ha!

Vad sägs om en video till nästa förfest, Emma ta med din kamera så spelar vi in en video haha fatta vad kul:)

Vilken jävla kväll

ojojoj, det var en riktigt superkväll igår:) Jag Anna, Sannis och Karin, ahah vi hade flyt hela kvällen, mycket folk va det också, som sagt riktigt lyckat! Ikväll får vi se det blir, antingen utgång med gamla jobbet eller nån myskväll av något slag vi får se vad jag känner för, nu lutar det verkligen åt en myskväll.

Snart ska jag till Ikea, Fjauni ska köpa lite grejer:) Fjauni och jag ska ner till Götet snart och träffa Hannis, längtar asa mycket efter syster! Efter det blir det en liten tripp till Stockholm med mamma, moster och kusinen (fjauni) Så lite roligt finns det att se fram emot, det behövs verkligen i det här äckelvädret!

 När det är så här kallt nu längtar man verkligen tillbaka till Zante ååh vill åka igen, give me a ticket!


image32





Kasta pärlor åt svin.

Han e en sån man, som sol-o-vårar.
Tar allt du har .
Sedan, blir du, lämnad i tårar
Utan någonting kvar
.

Bläähää

Just precis så det är.