Midsommarnattsdröm

Hihi Öland på midsommar, ooh vilken jackpot! Visst vädret var verkligen skitdåligt, men det hindrade inte oss från att festa loss, blev en liten barrunda, och ett par svängar in på olika campingar så var vi på G :) har träffat väldigt roligt folk som vi umgicks med hela dagen igår också, badade, solade, jordgubbar och glass:) Igår var det verkligen sommar och det va så himla härligt asså, jag vill tillbaka!!! Det kommer bilder lite senare:)

Baywatch here I come

Mmm nu är det dags för sommarjobb, det känns helt okej att börja, har ganska skönt jobb och sköna arbetskamrater:) Födelsedag på Torsdag och Midsommarafton på fredag, wiiie:)

Gillar inte att blogga så mkt längre, de 'är segt, finns inget intressant att skriva om :P Bye

Tjoho!

En riktigt lyckad kväll som jag inte riktigt va beredd på:P trodde inte jag skulle hitta på ngt, sen pratade jag med tesseli som styrde upp nåt tillsammans med Amanda, blev pool&Grillpartaj, riktigt kul,bra väder, bra folk :) Hoppas på att Viktor håller sitt löfte, hehe :) har slutat skolan och de känns riktigt gött, ska bara ta det lugnt till jag ska börja jobba men de ska faktiskt också bli roligt, jag fyller år om 11 dagar förresten ;) Wie :)
Här är bilder sen gårdagen.


                



Vi seeees ;)