Greece

Here we come, har packat nästan allt, bikinin är med, brillorna, passet och pengarna haha, vad mer behöver man? ;) Ska bli helt undebart! Har hört att de tydligen ska vara partystad vi ska till och underbart fina stränder och stooora sköldpaddor:) Kommer sakna många ockdå,men är bara borta en vecka, nu får O ,<3 vara utan mig ett tag hihih :) Bye Young folks

Seg!

En riktig seg Viktoria sitter och skriver just nu, igår var det födelsedagsfest hos Amanda sen bar det iväg till Dehli sedan Otten, riktigt trevligt:) Blev bara lite väl slirig på slutet, tack jacob för skjutsen vääldigt snällt av dig vännen! om 6 dagar är vi i Grekland och steker ska bli så underbart,.

Känner mig allmänt förvirrad just nu, men jag håller verkligen med T att jag inte ska tänka så mycket, men ändå så gör jag det, jag har lite ont i magen för det. Fick lön igår och det blev en vääldigt bra överraskning, fick väldigt mky mera än vad jag trodde. I

kväll blir det en myskväll med mamma eftersom pappa är bortrest. Blir nog Kinamat och en bra film, myspys. Jag säger bara en sa gott folk, DRICK ALDRIG BINLADIN!!, fyfan vad starkt, började nästa gråta så ont som det gjore i halsen, helt sjukt!. Dags att kila, Over'n out, Jonsson Mogata.

Det går bra nu, kompis det går bra nu.

 Skolan har börjat, allt är precis som när man lämnade den sist, inget har förändrats förutom att vi fått en fet plastmateve i uppehållsrummet vilket var ganska kul=)

Snart är det dags att åka och de ska bli kuuuuuuuuul:D ca en vecka kvar och ska bli så skönt med riktig värme:) Som  jag sa till T förut, vi är inne i en högkonjektur! Utgång till helgen, lön också wiie. Ikväll är de mitt sista arbetspass, tråkigt att inte få träffa mina arbetskamrater lika mkt, men ändå skönt att få ledigt på helgerna. Har bara roliga saker att se fram emot .Det går bra nu kompis det går bra nu.

Sliten.

Gaaah vilka dagar det har varit, och det är inte slut än, har varit på trädgårn och otten, förfest och tessans bror och massa annat, oj oj sen är det personalfesten som väntar ikväll också, det kommer bli hårt! alla har sagt att jag ska bli nersupad bara för jag är minst. Efter våran lilla kräftskiva ska vi antagligen ut eller på nån annan fest får se vad som låter mest intressant sen ikväll. Kul att man jobbar imorgon också:S Huhu, och nu har R åkt till Usa, hann ju inte säga hejdå, kom tillbaka snälla så jag får säga hejdå.



image17   

Viktoria har världens bästa arbetskamrater <3

Det är verkligen sant, Mina finingar Ida, Jakob och Frida, finns fler, men dom  skiter jag i att nämna:P Vi tre har blivit världens bästa gäng:) Gillar verkligen er, Jag har även blivit utnämns till Världens bästa kollega.  Snart är det även personalfest och den kan inte bli misslyckad, sedan  bär de av in till stan där det är augustifesten:) Wihuuuu!