väldigt rolig dag!

Den här dagen har varut bland den roligaste på länge. Va på stan med mitt hjärta Sanna, hade en budget på 200 kr vilket räckte till ganska mkt, va på myrorna och skopunkten icg fyndade. va nära på att kissa på mig på skopunkten, asså det va verkligen så jävla kul! Ångrar verkligen mitt avtal med glocalnet, va fan tänkte jag på? Guud. igår va by the way väldigt trevligt, tack änglar! :)

Kvällen har bestått av en goood vistelse på Å-cafet med familj+ William, blev en glass på konfektis och nu är det kaffedags här hemma, kortsagt, en väldigt trevlig dag! :)

Din nöt!

Fyfan vad trött jag är på dig! Kan du sluta kontrollera precis allting. Har du inga andra lr? Det är ett skämt, ingen annan har ett sådant kontrollbehov än dig! Skaffa dig ngn annan att haka upp dig på, Förbannat löjligt äckligt!

Party People

Yes we are! Har varit väldigt mycket fest nu ett tag, dags att jobba på mkt helger nu så det ramlar in lite pengar sen blir det att åka till sthlm med sötisarna och bo på Drottninggatan, kommer bli riktigt nice ;) Det regnar det regnar :( Vill ha soooooool!




                                                                                                             image15