Tisdag

Idag är de tisdag, en ganska trevlig dag, ska numera sluta klockan 13.00 varje tisdag så då blir de bara bättre :) Idag gick jag i skolan till kl 14, åkte ner till stan med tessan och daniella, gick på stan, åt lite och sedan solade jag och tessan sen gick vi till waynes och drack färskpressad apelsinjuice med ett äpple, mm nyttigt kändes bra :P

Fick en konstig känsla när jag hälsade på en person på stan, började tänka på så mycket saker :S

Vill ha en fest, snälla är de ingen som kan fixa en rolig fest, svårt!? åååh vill ha galej!
Men men, har hittat en ny favvolåt:Augustana- Boston :)

Men dags att kila, ska läsa min äckliga svenskabok. hejdå bloggen!

Viktigt??

Är det verkligen så himla viktigt, de är frågan?  Tror inte de asså. eller? :S

Första dagen i skolan, segt , eller typ som vanligt. Men va trevligt att träffa speciellt Tessan, hon är min räddning! Vi ska sola imorgon, sen ska vi har våran härlig shoppingdag och ta en mysig fika med hasselnöts latte :) Mmm längtar, och väntar på pengar hehe :)

Men min helg va bra iaf, va på bounce och åt kinamat med Hanna, hon bjöd :) Sedan i lördags va jag hos mormor och morfar, fikade och såg senare på kvällen film med min kusin John ihihi, de va roligt, vi är så lika ibland :) Men dags att pysa, Bye, aurevoir, adios, ciao, hejdå.


ViktoriaMaria


Lov

Nu är de lov och de är himla underbart :) Jag har varit väldigt duktig än så länge  och verkligen har gjort de här till ett SPORTlov :P Igår var jag ute och gick 3 km 2 ggr så dvs 6 kilometer powerwalk, och idag har jag varit ute och gått 3 km :) Jag är nöjd, åkte även lite pulka igår som var riktigt skoj!

Nu har äntligen kära sis kommit hem och vi ska ha en myskväll ikväll när hon kommer hem, pappa har nämnligen köpt semlor så söt som han är! sedan blir de väl en film antar jag :P

 Imorgon är de onsdag och Hanna och jag ska in en sväng till stan sedan ska jag till lilla charmtrollet om de blir som planerat :) Orkar inte skriva mera nu, är helt stelfrusen efter min vinterpromenad i minusgrader :P Aurevoir/ ViktoriaMaria

Wihoooo Woohoo

Wohhooo det är lov, så himla underbart, ska sova ut verkligen, bara strunta i alla äckliga arbeten som jag har haft nu innan lovet som jag äntligen är klar med :)
Jag är så nöjd med att min engelska redovisning gick bra om Early American Literature :) vill ni veta ngt om de så kan ni fråga haha, känns som jag kommer ha de i huvet föralltid ;)

Fredag, Hanna och jag satt och pratade om vilken dag som egentligen är bäst, jag tyckte faktiskt fredagar och Hanna tyckte lördagar, men de är ngt speciellt me fridays, vet inte varför men I like :)
 Den här helgen blir lugn, men mysig :)  Ett litet låttips: Gwen stefani& Akon-Sweet escape, så glad man blir av den låten,, mm värsta adrenalinkicken mysig låt de där!
Längtar till Tessan och min shoppingdag hihi, kommer bli asbra så ska vi fika med hasselnötslatte, ett bra tips på fika, jättegott och härligt skum :P

Saknar minn älskade Sanna, har inte träffat dig på länge nu men hoppas du kommer till mig på söndag!
Imorgon är hela min familj utspridd i sverige men jag kommer bara till nrkpg, men ska inte klaga, inte alls ;)Aaah väntar på min 18 årsdag, körkort, utgång , piercing! Men men, jag ska gå in till teven och titta på en film, Aurevoir


Du :)

Du är så himla underbar!

Snälla låt de vara såhär :)

Jessica & Jag

Igår var det Jessicas och min kväll, vi började våran kväll med en liten förfest i en stor bil hahah, trångt men roligt :) Jag drack ur min 12% vinflarra som bara blev tommare och tommare :P Jessi satt som vanligt med sina Xider och drack med 100 lika smaker :)

Sedan begav vi oss till festen, när vi kom var de ganska lite folk, jag drogs med i ett ölspel och jag förlorade hela tiden :S Inte bra det, jag jens, jessi och fredrik gick ner på en promenad på jakt efter toa och cigaretter, jag gick och härmade jens dialekt (helsingborgska) Han sa att han inte pratatade så, men de gjorde han, jag va bäst på att imitera :D

Efter att ha uträtt våra ärenden kom lilla pärlan precis lagom vid en liten korsning, vi gick in till festen, drack äppeljuice, kallt kaffe och massa annat ihihi.

Min kväll var riktigt lyckad :)


Idag har jag övningskört, det gick bra, snart ska jag plugga, hoppas att jag hinner träffa Emmelie senare idag också :) Willy är här hos Hanna,han är väldigt mysig, han bestämde vad jag skulle ha på mig igår, han är så snäll så !
Men dags att kila, Chillevippen!

Wie :)

Idag har det varit en riktig vinterdag,.I Like :) Har varit i skolan sedan gick jag Dannie, Tessan till stan och åt, sedan skildes vi åt, Jag och Dannie skulle ge oss av till Lucky 7, där Dannie skulle pierca sig. Tessan skulle på massage på Face , den lyckosten och jag skulle sedan sola :)

Jag och Tessan hade så jääkla kul i teknikrummet idag haha, vi måååste göra den där uppsättningen, men klarar vi det? haha :D

Om ett tag ska jag och Tessan bege oss till Lucky 7 och pierca oss i tungan, väldigt otippat
 att jag ska göra de, jag vet mne de är de som är de roliga och det är riktigt snyggt! Men lite segt att behöva läspa och äta soppa ett tag men men :P
Imorgon får vi besök från Gbg, och Jönköping, väldigt trevligt, blir födesedagskalas och sedan riktig fest senare på kvällen med Jessi :D

Du är så himla fin! lördag! lördag! :)

Ska handla ett par skor imorgon, korta svarta skinn skor som är lite halvspetsiga, ska bli kul:) Ska ha min discoklänning på lördag med mitt knallröda läppglans hiih =)

Men nu är de dags att plugga lite, har ca 50 sid att läsa i min engelskabok. hatar den boken.Men vissa saker bara måste göras och de är en sån sak.
Take care:)

Tisdag

Idag är de tisdag, och imorrn är de onsdag :) Onsdagar betyder roliga dagar tillsammans med Jossan och Mia med klippningar, snack och kinamat!
Min helg var bra faktiskt, tog de lugnt, eftersom de blev som de blev.  Har ganska mkt i skolan nu men jag orkar inte ta tag i det idag, jag känner att jag börjar få ont i halsen också, inte bra alls :(

Men får hoppas att den här helgen blir bra den med, men jag är nästan övertygad om det eftersom Det kommer folk från Gbg hem hit och mina kusiner kommer hem också, ska fira  mormor, och min kusin, sen hoppas jag på den där festen, skulle vara så hila roligt, äntligen få festa med Pecka haha :D

Idag har jag gått i skolan men slutade lite tidigare, så jag kom in till stan vid 11.30 tiden, gick på stan med Daniella och Tessan, de är mina pärlor :) Jag köpte ett rött läppglans som kändes lite kul att ha, gav lite mera färg som jag känner att jag verkligen behöver nu :S

Nu ska jag fika, mamma har gjort jättegoda kakor som jag bara måste prova ;) Hahah ha de fint!

Och jag vill bara tillägga som en sitta grej att Sanna är bäst!

                                                                       Pussss!

Härlig söndag!

Idag har det varit en bra söndag, gick upp ganska sent, städade lite och sedan åkte hela familjen till stan och handlade presenter till mormor och KarlJohan, hittade lite fina saker :)
Efter det åkte vi till Sing Thai, mmm så gott, men starkt som attans, haha jag och pappa åt typ jättestark chilisås så båda blev helt tårögda :P sedan åt vi friterad banan med glass, sirap och grädde eller förresten jag åt det, jag fick äta upp nästan allt , bara jag som tycker om det så jag åt 2 kulor glass och 3 stycken friterade bananer, svullo? neeee inte alls ;)

Nu känns alt mkt bättre tack vare min underbara Sanna . Vi va igår och hon är bäst, har de aldrig så bra som när jag är med henne, :D Puss på dig!

Nu ska jag titta på film, Sanna jag har fått offside nu, den ska vi se :D Pusselipuss!

Besviken

Jag är besviken på dig, vad ska behövas egentligen, jag är jag, och det räcker inte. Du lurade mig och jag känner mig bortkommen, jag vet inte vart jag ska ta vägen....