Wihoooo Woohoo

Wohhooo det är lov, så himla underbart, ska sova ut verkligen, bara strunta i alla äckliga arbeten som jag har haft nu innan lovet som jag äntligen är klar med :)
Jag är så nöjd med att min engelska redovisning gick bra om Early American Literature :) vill ni veta ngt om de så kan ni fråga haha, känns som jag kommer ha de i huvet föralltid ;)

Fredag, Hanna och jag satt och pratade om vilken dag som egentligen är bäst, jag tyckte faktiskt fredagar och Hanna tyckte lördagar, men de är ngt speciellt me fridays, vet inte varför men I like :)
 Den här helgen blir lugn, men mysig :)  Ett litet låttips: Gwen stefani& Akon-Sweet escape, så glad man blir av den låten,, mm värsta adrenalinkicken mysig låt de där!
Längtar till Tessan och min shoppingdag hihi, kommer bli asbra så ska vi fika med hasselnötslatte, ett bra tips på fika, jättegott och härligt skum :P

Saknar minn älskade Sanna, har inte träffat dig på länge nu men hoppas du kommer till mig på söndag!
Imorgon är hela min familj utspridd i sverige men jag kommer bara till nrkpg, men ska inte klaga, inte alls ;)Aaah väntar på min 18 årsdag, körkort, utgång , piercing! Men men, jag ska gå in till teven och titta på en film, Aurevoir


Kommentarer
Postat av: sanna

Vickelin! :) Vad glad jag blev igår när du kom! Du skulle ha sett hur tråkigt jag hade inna du dök upp:) Hallå, när ska v ses på lovet? Jag blev helt fullbokad idag, fuck! JAg vill ju träffa min pojkvän! Damn, men vi kanske kan få in en dejt? Vi ringer i veckan puss darl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback