En trist måndagskväll med Keane

Så ser min kväll ut, svek mina vänner ikväll, var hemma från jobbet idag ch måste erkänna att jag fortfarande är sjukt svag i kroppen så jag tror faktiskt inte heller jag hade varit bästa sällskapet ;P
Idag blev det sjukdag har mest vilat och gått loss på nässprayet. Det enda nyttiga jag gjort är att påbörja min låtlista på 100 låtar som är till Martin.

I lördags var det en väldigt rolig utekväll, även förfesten var rolig :) Mitt förslag som innehöll ett besök på den där båtklubben i hamnen var nog en dum ide , tack vare mina väner som inte höll med mig om att vi skulle gå dit gjorde att min kväll på Hugo med smockat med folk blev kanon:)

Imorgon är jag ledig och det blir en lugn dag även då, kanske ska försöka städa lite i mitt rum, dammigt som bara den!

Hej svejs!



Jag och Tess hos Martin, bilden är snodd från henne också !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihihi vår egen DJ :)

2008-10-13 @ 21:25:02
Postat av: tess!

oj :) / mig

Postat av: Anny

Tycker om dig, du blir världens bästa DJ! Vi ska heja på dig (alltså party/fika-gänget ;))

2008-10-13 @ 21:53:38
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: vicksi

Mina sockergryn :)

2008-10-13 @ 22:30:47
Postat av: vicky

gud va kul om du ska göra det! Lätt coolaste dj:n :D hihi krya på dig!

2008-10-14 @ 15:43:40
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback