Think Im just crazzzzzzzy

Som precis blivit pepp IGEN till att festa, alkolist javisst? då är jag iallafall inte ensam :)
Lugn dag idag, varit hos mormor och morfar. handlat och klippt dom plus att jag solat, meningen var ju att vi skulle på Marcus Krunegård men alla var så trötta och vi har jobb imorgon så vi laddar till saturday istället ;)

Det var nog allt jag hade, förutom, alla tjejer lyssna här.

Vad har batterier som inte killar har?- Batterierna har iallafall ett plus.

Vad har en räka och en kille för likhet?- Allt förutom huvet är njutbart.

Bye;)

Kommentarer
Postat av: memmiii

aha strunta ni i och gå? då behöver inte jag ha ångest för att jag är hemma och tråkar då :p

2008-10-30 @ 22:40:00
Postat av: Anny

Hihi, hoho, de där skämten där.. Men de var väldigt olika, vad är budskapet egentligen? Att killar är skit eller ljuvliga?

Ps: Jag är nog också lite smygalkis, är jäkligt pepp jag med på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback