Work

Min första riktiga dag på nya jobbet, kändes bra, dagen gick väldigt fort, jobbade 10-18.
Men jobbade dock utan V & T var inte lika roligt, men men ;P
Nu sitter jag här och sriver ner lite grejer i nya almanackan, rosa och fin är den  och lagom storlek så den får plats överallt.
Har en ny bra låt  att presentera, Rio med Shine on, får lite exotiska utomlandskänslor av den ;)

Anna ringde idag, var länge sen man pratade när du inte varit hemma , får se till och ses snart tycker jag, mys mys, har saknat dig när du var varit i Hälsingland. Snart blir det comeback:)

Vill bara säga att jag har världens bästa vänner!

På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: tesseli

gick dagen bra?:D jobbar du på onsdag då?:) jag jobbar faktiskt bara ons-tors denb här veckan!

Postat av: hannis

Skönt med jobb Vickan:)

2008-09-02 @ 11:11:35
URL: http://hannamalmen.blogg.se/
Postat av: Vicky

Det låter ju trevligt att man är saknad :) Trivdes du med alla då annars?

2008-09-02 @ 12:32:08
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback