Nae dags att börja uppdatera lite.

Har varit väldigt dåligt ett tag nu. Har börjat nya jobbet, är jättekul och det rullar på som bara den, dagarna går så fort helt ofattbart!

Igår blev det Maneza på vällen efter en dag full med jobb, Jag, Vicky, Tess och Palm , var jättekul att verligen sätta sig och prata massa skit, det var verkligen inget vettigt vi pratade om haha ;)

Idag är jag ledig och bara njuuuter men är sjukt trött, var på möte nu kl 8.00 på morgonen och sedan blev det att uträtta lite ärenden, skulle bland annat ha gått till banken och sen köpt ett bussort men det gick inte så bra, flr locan var 9.00nät jag var klar och då var inget öppet och jag trött som ett as åkte jag hem istället!
Så nu sitter jag här med en vitlöksstinkande mun tillsammans med två digetivkex och en kopp kaffe och tittar bloggar, ska ut och springa alldeles strax, har tightsen på, det är nog det skönaste plagget jag nånsin haft, känns som man sringer naken!

Är så mycket saker jag vill göra nu som jag varken ha tid eller pengar till.
Shoppa kläder, skor,se på Arn på bio, äta en god plankstek, åka till badhuset, flytta hemifrån.

Skönt iallfall att man har en tre veckors resa framför sig i december, får en att inte dyka ner i höstrusket.
Helgen blir det jobb, lördag sen söndag är de trafikvakt till antikrundan som gäller, kommer vara sååååååå snygg i min reflexväst med all dess nionfärger på som sträcker sig ända ner till knäna.

Men annars blir det kanske en filmkväll sedan utgång på lördag, dock nykter, men det är lugnt:)

Ska kila, ha en trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: palm

det var fruktans värt trevligt igår =) tror reflex västarna kommer matcha dina ögon :D höhö

2008-09-04 @ 13:58:43
Postat av: Anny

Hur lång tid på söndag är du traffikvakt? Kanske lust för en liten fika hos mig efter...?

Postat av: Vicky

Tack för igår :D super trevligt som alltid! Ses imorrn :)

2008-09-04 @ 19:07:55
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoippas du kommer ikväll för ja har inte fått tag på dej :o varför svara du inte i mobieln för unge, har försökt få tag på dig sen i måndags :O

2008-09-05 @ 10:40:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback