free from work

Så härligt att bara strosa runt här hemma, men jag har haft lite att göra, sov till ett tiden(har legat minus på sovtimmar pga utgång och jobb) Sedan blev det ett samtal med Memmsi,alltid mys att prata med henne:)
Sedan blev det att äta lite och sedan ut för en springtur, var väldigt skönt, perfekt väder också.

När jag kom in igen fick jag ett ryck att jag inte ville ha kvar tvn och dvdn i rummet, så jag slängde ut det och fick plats med lite andra saker där det hade stått, mycket bra. Jag gillr att städa så jag fic mig ett ryck ocg bärjade rensa ut bland papper och tidningar, fick ihop till en hel papperskasse!
Sedan hittade jag en liten låda med gamla kort och kärleksbrev <3, läste ett jättegulligt från Timmy som jag fick i trean, ahah var så gulligt mamma och jag satt även och läste min dagbok som jag skrev när jag var 8/9 år, haha så himla roligt det var:)

Är ju ledig i tre dagar, så ska försöka uträtta lite saker och hitta på lite saker, blandannat.

Gå till massören, klippa folk, åka till mormor & morfar, gå till tandläaren, fika, shoppa, planera bröllopsmässan.

Nu ska jag duscha och dricka kaffe, Ciao!


Lite mera plats för annat när fula teven försvann.


Vackra rosa rosor som mamma fick av mig.


Kommentarer
Postat av: Mems.

Alltid mys att prata med dig också hjärtat!

2008-09-09 @ 19:22:39
Postat av: Vicky

Ser att du köpte värmeskydds sprejen sen :D Är den bra? Ha det så skönt nu! :D

Postat av: tesseli

åh så fint :)

2008-09-09 @ 22:23:47
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Anny

Du och din städmani! Haha, du kan få komma hem till mig och pyssla lite om du vill :)

2008-09-09 @ 22:28:15
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback