En lugn förmiddag utan några hål i mina tänder.

Sitter och lyssnar på Duffys låt- Warwick Avenue. Var hos Tandläkaren imorse och allting såg bra ut, endast lite tandsten som behövde skrapas bort. Dom hade någon ny röntgenmaskin, och dom där plastskenerna som stoppar in i munnen skar liksom in i tandköttet så mina tårkanaler sattes igång hehe, dom trodde säkert att jag var livrädd och började gråta. Men men, fyllde i en liten blankett och fick en TANDBORSTE!!, en rosa till och med :)

Nu tänkte jag ge mig ut och springa, men det är så kallt, inte kul. Sedan bär de kanske av in till stan och hämta mina saxar på salongen och sen köpa ett durkslag haha.

Ha en bra dag allihopa:)



Min älskade almenacka som är i perfekt färg och storlek:)

Min nya mössa, som tessan också har fast i rostfärgat, dom var mysiga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback