Äntligen!

Har jag blivit en riktig tédrickare! jag gillar det riktigt mycket:) Just nu dricker jag mitt favorit te, tjejte från Mique väldigt gott tycker jag, en annan favorit är Fräckas blåbär/lingon, väldigt uppskattat, så skönt att kunna kompletera kaffet ibland.

Ledig idag, skönt, har inre gjort så mycket än, städat rum, rensat en del och putasat min kandelabel i eftermiddag ska jag och Annis åka in till myrorna och spana lite och sedan möta upp Jessica och sedan Tess och Vicky lite senare, vi ska ha afterworkfika.

Tänkte slänga in alla möjliga bilder eftersom jag inte skrivit på länge så bjuder jag på lite smått och gott, bla,helgens fest, min nya mobil , min fina taklampa jag fick av mami plus mitt te ;)




Amy Winehouse, kycklingen och grisen ;)


W890i





W890i

Kommentarer
Postat av: Anny

Ingen bild på mig :( (men du kanske bara ger igen för de gånger jag inte haft nån bild på dig :P)

Yes, heja Obama! Ses på lördag girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback