Tjollahopp första maj!

Japp stressig dag, hinner knappt skriva längre:/

Mitt valborgsfirande var väldigt lyckat, var hos adolf, i hans lägenhet utan adolf med sanna, anna, jessi sedan kom martina, ida och mickis, sedan gick vi till G drack lite vin för att sedan traska vidare till Hugo, tänkte även ta oss in på palace, ställde oss i kö utan jackor, i ca 20 min , frös och gav upp, gick in till Hugo fick skitkul, så jag är nöööjd:)

Denna dag har varit stressig, buuuhu, var i stan först med moster, mamma, och kusinen, köpte en jeanskjol, 2 bh:ar , ett par trosor och ett läppglans, skönt att handla lite, de behövde jag:)
Sedan hem och käka, åka till mormor och morfar och klippa dom, hem igen, sedan till farmor och farfar och sy upp min balklänning och studentklännng plus klippa farmor. STRESSIGT.

Nu har jag packat ner sakerna jag ska ha när jag ska tillbringa min helg i Götet med familjen, ska träffa Hanna(syster) och William.(pojkvännen) Ska bli mys, gillar dock inte att itta 4.5 timmar i en bild med mamma och pappa som lyssnar på dansband och massa gooooa klassiker. Jaja får bjuda på det helt enkelt.
Nu är de dags för Sanningens ögonblick på 5:an som min syssling medverkar i idag, hoppas inte hon skämmer ut sig, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback