Sol, njöt av det i ca 15 min.

Mmm  verkligen skönt att man får njuta av det underbara vårvädret, tror jag varit ute i högst 15 minuter idag, jag som hade tänkt att försöka sola lite, det är ju helt kört kan jag ju säga.

Idag har jag varit skolan, var helt slut idag kändes som jag aldrig riktigt vaknade, gick i en dvala, egen bubbla liksom, skumt.
Sedan vid 13.30 bar det iväg till Norrköpings halkbana, vi var 4 stycken och det var riktigt skoj, själva halkan var inte så rolig som jag trodde, var så kort bana. Men jag åkte med en tjej som hette Merci, hon var väldigt trevlig och vi pratade jättemkt, så körde vi ihop med, det var roligt, fick även fribiljetter typ 30 st till friskis och svettis som halkläraren gav mig, han var tydligen gyminspektör där också, snällt av honom!

 Men som sagt skönt med halkan klar, jag är nöjd!

Nu då, jaaa har tittat på greys och morgonsoffan, sappade lite emellan, kul att man byter "känslor" men programmen, först tittar man på morgonosoffan och sitter och asgarvar, sedan slår man över till Greys och börjar lipa hel plötligt, jag har väldigt lätt för att gråta tillfilmer etc, dock inte så mycke i verkliga livet.

Men men,helgen närmar sig, men tills dess har jag 200 andra saker att uträtta, tex, körlektion, gesällträning ,kunder, solning och plugg.

Bjuder på några bilder i bussen till Danmark och lite annat,

Tjing Tjing!


image83




image84


image85

image87

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Vicko! Fina bilder, så kul ni verkar ha haft det! Tack så mkt för inbjudan till din student, har inte hunnjit ring i veckan, sååå mkt att göra jag med!
Dock vet jag inte hur jag kan komma, men eventuellt ett tag, eftersom det ska vara massa folk hemma hos oss, med martina! Pusss sötnos

Postat av: Vinn en shoppingrunda!

http://www.dagensgratis.se/tavling/254922

2008-05-13 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback