Snubblade över målsnöret!

mmm hade ju mitt gesällprov igår, klarade allt förutom damklippningen.,..2 av 25 klarade det. Tessan och Siri, grattis! Det var tufft igår, bedömningsmännen var hårda , riktigt hårda. Vi kom dit k 8 åkte hem 00.20.
Jag är helt slut, får se om det blir något imorgon, beror lite på hur kroppen mår, man  blir helt slut när alla spänningar släpper och man har jobbat så hårt. Nästa söndag blir de omprov i Västerås, jag ska dit!

Tack alla underbara för stödet, nu vet jag vilka som verkligen bryr sig på riktigt och verkligen förstår hur viktig det här är för mig,

Hela min tankeverksamhet har gått åt till den dagen. Nu kan jag snart börja slappna av och verkligen njuta av att faktiskt vara student 08. Har inte riktigt brytt mig så mycket om det, men nu jävlar, efter mösspåtagningen och 2 veckor framåt är det fullt ös medvetslös som gäller ;)


Jag är glad!!



image88i


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vickis vad tråkigt med det damklippet, men vad händer då då? Måste du göra om?
Grattis till allt annat iad., sötis på bilden, älskar kjolen! Pusss

Postat av: tesseli

MÖSSPÅTAGNING, wohooo!

2008-05-17 @ 10:15:44
URL: http://ottossun.blogg.se
Postat av: Anny

FULLT ÖS!!!!

2008-05-18 @ 19:10:05
URL: http://www.maggiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback