"Oh nu spottade jag ut vingen"

Så lät det helt plötsligt när jag hade mitt första telefonsamtal på två veckor med SötSanna, hon råkade få in en fluga i munnen, lät väldigt roligt, "Åh nej men gud! nu flög det in en fluga i munnen, och nu spottade jag ut vingen" haha !

Ja ni, denna dagen har gått, gud vad de går fort nu, skönt men ändå inte, nästa vecka få gärna stanna upp lite grann så man hinner njuta lite :) Mösspåtagning på tisdag som sagt, LADDAD, vi gjorde upp schemat med klassen om hur vi ska lägga upp allt, de kommer bli skitbra!
Blev även tårtkalas, Kjell min mentor fyllde 60 år, han är hur skön som helst, han var även med oss till Danmark!

Resten av min dag har bestått av en körlektion som jag gick bra, skönt, gillar verkligen min körlärare, vi kommer jättebra överens!
Sedan var jag hemma pluggade, usch väldigt lite, imorgon blir de verkligen att ta tag i det där, sista nu ju! Senare bar de av till farmor och farfar (ca 100 m bort) klippte farfar och hämtade mina klänningar samt beställde en ny, tycker synd om farmor som syr och syr åt mig:) hon är guld värd hon! farfar med iof hehe.

Och nu sitter jag här, i min snygga fotbollsoverall med sverigefärgerna, känner mig sportig, kan ju vara kul ibland, allt sportiga i mig är nästan borta tyvärr, låg i rätt bra när jag var liten, men latheten tog över tyvärr! Jaja  ska plugga och sova, ha en fortsatt bra kväll och natt!

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Lasse äger;)

2008-05-21 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback