Jag klarade det!!!

Wiiihuuu, äntligen! var i Västerås idag och gjorde om min damklippning, gick upp 04.30 och var framme 08.00, har aldrig varit så nervös, mer än på mitt förra riktiga prov, faktiskt, usch var helt övertygad om att jag var kuggad, vilket jag inte blev sen, blev helt chockad, ungefär nu som jag har förstått att det verkligen är över nu och jag har fixat det!

Jag är riktigt nöjd, grattis Vicky och Hanna som också klarade det, resten har jag inte hört om men det gick säkert bra för dom också:) Nu ska det firas med mösspåtagning på tisdag ,en öl i högsta hugg och mössan på skallen!

Måste bara säga att jag har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp för mig, bästa!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! så himla skönt för dig :D

Postat av: sanna

Grattis Vickis! så himla skönt att det är klart, det var du värd! Pusss

2008-05-26 @ 10:02:05
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback