Det är väldigt väääldigt mycket nu.

Hinner knappt andas, helt sjukt vad stressad jag känner mig, gesäll, halka, körning,provning av klänningar, skola, plugg, bläääh. På torsdagen den 15:e maj smäller de, då avgörs det, gesällen, kommer vara så himla nervös så jag kommer spy. Wish me luck!

Min helg i Göteborg var helt underbar, vi var ute och åt, gick promenade, shoppade,,myste och spelade spel, hela familjen och William, så kul att åka iväg en helg sådär ibland, det bästa vara att träffa syster yster, har saknat henne mkt, nästa gång vi ses tar jag studenten wiiiihuu=) inte ens en månad kvar, helt sjukt!

Men ska kolla desperate som alla andra tjejer nu ;D Ha en underbar kväll!

Peace.

Kommentarer
Postat av: tesseli

den femtonde maj är vi förhoppningsvis klara :D om det inte tar kål på oss innan vill säga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback