Blir inte så mycket gjort:/

Hej hopp!  jag har prov imorgon, vad håller jag på med? gör bara massor som inte alls har med pluggandet att göra, har åkt och köpt tyg till en klänning, klippt moster och kusin och sen pluggat liiiite, och jag måste duscha och se geys?? oooh får strunta i greys!

Fick ett brev från mitt sommarjobb, ska ha utbildning 1/6 mellan 9.00-15.00 kuuuul, Ottenbränbollen då, och det var verkligen obligatoriskt, segt! plus att jag är grym på brännboll, sorry guys ni kommer förlora utan mig ;)

Hade valsträning.gick som smort på slutet, gillar vi ;) Kul att jag och vicky sa "det gillar vi" jättehögt exakt samtidigt i skolan haha ;P

Jaja måste fortsätta, ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart ska du jobba nu i sommar? :D

Postat av: Vixi

På badet, baywatch ;) du då?

2008-05-22 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback