Vart tog våren vägen? eller det lilla som fanns?

Det känns inte alls roligt, men alla vet redan att de är snö och inte någon ide att tjata mer om det. Lilla gesällen idag då, gick ganska hyffsat, riktigt läskigt när dom stod och bedömde modellerna när dom fick sitta på rad i salen, usch:S Men de känns skönt att det är över nuuu:)

Kul att det är fotografering till studentboken eller vad den heter och jag har ett rivsår MITT PÅ NÄSAN , det är inte litet heller, vad ska jag göra? visst kanske låter lite töntigt men kul att ha med de i den boken, alla i skolan,
  - Vickan du har något på näsan!!?
  -Tyst de är rivsår, , 
   -Hur har du lyckats få de? I
   -Inte fan vet jag va ute i fredags så fanns de bara där på lördagsmorgonen.

Kul att min klack gick av i fredags med, fick liksom gå på tårna på något konstigt sätt, men tränade vaderna iallafall , vilket kanske inte var till någon större nytta egetligen, men måste se något positivt i det .

En annan sak, visst de är bra att man säger till när någon har något tex mellan tänderna, men de är ju sjukt pinsamt, så gör alla en speciell min bara; neeej inte där lite mer till vänster, nej inte där lite till, jaaa däääär, nu är det borta! Usch!

Jaja dags att kila, en ny dag imorgon :) Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback