Tripp på stan och massa annat

Japp blev ju inget Sthlm för min del, riktigt surt faktiskt, men men blev en tripp på stan istället och blir lkpg på lördag, får nöja mig med det istället :P Hittade iaf en blommig kjol och en aprikos body, alla har verklig bodys, då blir alla med bodys riktigt boddies ;P (stavas de så?)

Inte långt kvar till kryssningenm jessi peppade mig som tusan, de kommer bli niiiice, vi ska sjunga ohhh inatt inatt är de du eller jag? på kareoke det blir hääärligt de haha!

Jag undrar verkligen varför man skaffae WEBBLOGG? varför inte bara vanlig blogg som alla andra har?

Typ, jag , Martina, Ida och Sanna som har webblogg, vi har en egen liten förening vi haha, man känner sig lite halvmobbad faktiskt!

Just nu tittar jag på något program om  barnmorskor och bebisar, mamma sitter och gråter, lullen <3

Men men dags att kila, avslutar med att visa vad jag vill ha från ww.nelly.se

                                  


Ha en trevlig kväll snyggingar!

Kommentarer
Postat av: maria

Den gula bikinin var riktigt fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback