Påskafton :)

Det är nårgot fel på bloggen, vissa inlägg visas inte,skumt, men men gårdagen blev en spontankväll, gick ut fast jag inte ens planerat de, vi gick ut ganska hårt, hade sviiiinkul i början, sedan spreds alla ut och då blev de lite sura miner, men men är ju svårt att hålla ihop alla när man har oliak viljor,men de blir fler utgångar, gillar iaf mina tjejer, sötnosar allihopa! Nästa söndag bär de av till Helsinki, sedan 24/4 är de Danmarks resa 2/4 är de tripp till Götet, mmmm mycket att se fram emot :)

Har kommit på en sak, det är mys att köpa saker till andra, låter som jag varit värsta själviska innan men idag köpte jag lite grejer till William som hämtade mig och memme inatt, han är  så himla snäll, så jag köpte en te mugg och ett Hångelte haha, luktade gott iaf ;) så köpte jag även present till mammi, jag är nöjd över min icke själviska dag!

Ikväll blir de påskmiddag med familj och kusiner, blir alltid lyckat blir säkert  lite spelkväll efter de brukar vara hur kul som helst, men måste införskaffa mig lite nya spel, vet inte ens om de finns några nya roliga?

Våran lilla tävling igår som Sanna kom på va hur kul som helst, om vi skulle göra de vi skulle, hon gav uppdrag till oss som vi skulle göra under kvällen, ska dock inte säga vad de var Hahahaha ..

Men dag sför lite godisätande av mina tre påskägg, en annan grej som jag och William kom fram till, varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök? Den ni!


Kommentarer
Postat av: Mems!

JAA det var rikigt kul i början, har nackspärr för vi headbaanga så mkt! :D

2008-03-22 @ 21:43:08
Postat av: sanna

Haha! MIn tävling gick inte så bra som jag hoppats! Vi måste återuppta våra uppdrag nästa ute gång! :)

2008-03-27 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback