Miami Ink med mera ;)

Jag har hittat min nya drömkille som jag vill gifta mig med ;) Egentligen tycker jag inte så förtjust i mycket tatuerinhar med på vissa passar det verkligen och då är de riktigt snyggt asså, han ser lite stygg ut den där snyggingen alltså. Kommer en liten bild här nedan.

Har varit lite halvdepp ett tag har bara dykt upp massa skit får lite här och var, men what the fuck sånt överlever man, vet hur tråkigt att läsa deppinlägg så nu är de slut på sånt trams! Klart det är mycket med allt men så har väl alla på ett eller annat sätt. 
 
Ser iaf fram emot studenten något enormt mycket, bal, studenkryssning, studentveckan allt de där underbara kommer bli riktigt skoooojj , ingen tvekan om saken,.

Idag gick jag och Dannie och sjöng på Snoop Dooggie Doggs nya låt: Sexual Seduction, kunde bara en mening så vi sjöng den ca 15 ggr, vi va nöjda , blev riktigt bra där dom sista gångerna "He might be with her but he's thinking about me mee meeeeeeeee!" (gjorde om texten lite också så den skulle passa oss )

Imorgon blir de förhoppningsvis en mysig liten fika efter skolan i det här fina vårvädret som verkligen är på G nu ;) Sedan på kvällen ska jag och mammi äta lite chinafooodddi, gotti! Sånt är nästan mer uppskattat i veckorna för på helgerna förväntarna man sig så mycket att man bara ska göra sådana grejer så det blir nästan mera uppskattat i veckorna tycker jag iallafall! 

Helgen har förövrigt varit bra utgång i fredags, en runda på stan på lördag sedan lite mys på kvällen med kusinerna, och söndag var en vanlig tråkig söndag men men så är de nästan alltid, hatar verkligen söndagar men det är jag nog inte ensam om, panik panik..!! men me nu är de långt dit iaf. Ska kila nu, lite plugg väntar Usch, men de är sånt som tyvärr måste göras, Blääääh!

Här kommer förresten snyggaste killen, Han är iskall!



                                                           image40 

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hahaha! Vickan då... miami ink äger:) snart blir nog min lilla robin sådär tatuerad, inte långt ifrån nu!

2008-03-04 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback