Tre studenmottagningar plus Å cafét!

 Igår blev det studenfirande för hela slanten, började på utspringet på nyströmska, var jättekul äntligen lite tryck på det, brukar vara så lugnt men det här året var det ett riktigt pådrag:) Sedan bar det av till morfars kulle där jag och Memmsi skulle fira Sanna bland 50 stycken andra hehe, blev en jättetrblig mottagning med god mat, fin tal och trevliga människor. Men där kunde vi inte stanna hela kvällen, vi drog vidare mot korskullen där Anna hade sin mysiga lilla skiva, de flesta hade gått när vi kom men där var detr jättemysigt, drack vin och kaffe ihih:)

Efter vandring ner för kullen for vi till familjen Hietanen på Rådjursstigen, mycket mysigt åt jättegod tårta och drack cider och blev lite småroliga tillslut;)

Klockan blev ganska mycket och vi bestämde oss för att gå till Å cafet som var det enda som var öppet i hela östergöland kändes de som, jag glömde dock mitt leg, trodde inte man behövde det men efter mutning och ren protest knuffade Sanna in mig haha men det var kul där, alla vara ju liksom där, kändes som lite back in the days med allt sörpingsfolk hehe, inget fel, sommarmys helt enkelt. Har samlat lite bilder från dagen och kvällen.

Tack alla för en bra dag och kväll:)

         

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback