Studentveckan och allt

Såååå underbart det har varit, har aldrig haft så roligt, vi ska inte ens tala om brännbollen och flaket det var nog höjdpunkterna på hela veckan:)
Vädret har ju varit kanon det också, men en liten förkylning hann ifatt mig sista dagen, mådde riktigt dåligt på kvällen och kom hem med feber, nu har jag mått ganska halvdåligt men vadå, var ju frisk hela veckan, så nu kan jag gott vara lite sjuk är iallafall på bättringsvägen:)

Skolavslutning imorgon kommer böla sönder mig, ska hålla lite tal också tillsammans med danni, och tessan! Blir toppen tror jag:)

Landskamp imorgon, har följt nästan alla matcher i Em än så länge, tror det är nån jag missat, gillar verkligen sådana mästerskap dom är ju inte så ofta, då får man passa på, vi höreeees:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback