Oh yes we did it:)

Härlig start för sverige, kul kul :)
 På lördag är det match igen, hoppas jag på en eller kankse  till och med två öl i handen då med skulle vara fint de!
Diggade verligen sveriges klack, var helt gult på hela ena sidan ju, underbart verkligen härlig stöttning så himla maffigt, helt guuult!, det gillar vi :) Skulle vilja åka på en landkamp någon gång, har aldrig varit på det, kanske nästa Em är något att satsa på det är nog värt pengarna tror jag.

Förresten idag var det avslutning i skolan. snyftigt men fint, känns både jobbigt och bra på något sätt att lämna skolan någon gång måste men man ju nu ska bli vuxen eller man blir väl aldrig heölt vuxen jag vill iallafall inte bli det hehe:)

Imorgon är det dags för lite studentskivor ska bli rikigt trevligt, gillar sånt, man blandar lite olika åldrar, brukar vara lite mysigt, jag och Memmsi ska vandra runt lite hos Sanna, Anna och Jessica, hoppas på vackert väder :)

Men godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback