Måndag och ledig

Jupp sitter hemma nu, har varit i stan  och kollat på en lägenhet med Emelie, dock inte jag som ska flytta in, men kommer nog vara där ganska mycket ändå ;)  Sedan blev det fika på stan.

Igår var det jobb som gällde, jobbade ,med Johanna, en ny tjej, trevlig! Sedan blev de fika och bio, The Happening, sevärd var den verkligen, lite väl äcklig ibland kanske men helt okej:) alltid mys med biobesök tycker jag speciellt när vädret är lite halvtråkigt.

Ikväll blir det lugnt vet inte om jag ska jobba imorgon men tror inte det.
Sen blir det midsommar också blir nog ganska lugnt men kanske blir Arkösund på midsommardagen, samma dag som min födelsedag ;) Nu ska jag äta sockerbullar som mammi bakat jäääättegoda.

Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback