Jag har nog världens mest lataste jobb

Men ändå blir man trött? hur kommer det sig? Skumt är det.Idag var jag ensam hela förmiddagen till 12.30 sedan kom Alex ocg gjorde sällskap till 19. Jag har så långa pass, det blir väääldigt långtråkigt, så kunde man inte sitta i solen heller det blåste ju tornado liksom. Önskade att jag också kunde sitta med en laptop in knäet på jobbet men det funkar ju inte liksom, nu börjar alla stammisar ramla in på badet och det är alltid lika trevligt, det roliga är att alla vuxna och barn till och med kommer ihåg vad man heter :) Imorgon skulle det tydligen bli lite bättre väder, då åker bikinin på bara, imorgon ska jag jobba med Olle, en ny kille.

Jag saknar förresten alla mina vänner, hinner inte umgås med folk känns det som, nu i helgen är det  väldigt fullt upp, min syster kommer hem plus att jag jobbar hela helgen. Jaja!

Måste bara visa en fin bild jag tog på Wilma som jag tog på mitt kalas i söndags, när hon nu väl får valpar vilket hon aldrig verka få ska jag iaf få en :)


Kommentarer
Postat av: cassie

så söt hund, vad för ras? :)

Postat av: memsi

så ser min hund ut :)

2008-07-01 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback