Hej hopp!

Sitter jag här igen, helt slut är jag, jobbade 6.30-16.30, riktigt segt pass måste jag bara tala om men gillar ändå det här lite tidiga på morgonen när staden inte riktigt vaknat än och det känns som det bara är jag som uppe just då. Hyffsat bra väder har det varit iaf och idag på lunchen kom en kaja och nalla min mat så jag var tvungen att åka och köpa sallad istället, gillar inte fåglar alls!

Imorgon 'r jag ledig, ska bli skönt måste ladda eftersom jag jobbar hela helgen och allt, jag tycker inte om att jobba helger när alla andra är lediga. Ska gå på stan med mammi imorgon ska försöka hitta sandaler, parfym och en klänning vi får se hur det går ska bli mysigt eftersom det känns som att det var jättelänge sen jag köpte något till mig själv.
 
Det här inlägget var inte mycket att hurra över men det kan faktiskt bero på att min dag inte varit så jätterolig idag, så kan det vara, ha det bra allesammans:)

Kommentarer
Postat av: sanna

Vickis, du är alltid något att hurra över! Är du på vinkväll imorn? Kom igen, du kan komma när du har slutat.

Postat av: cassie

hej :)

okej, ååh jag älskar labrador,

skaha en sån hund när jag blir äldre

blandat med rottweiler :D

2008-06-26 @ 18:18:02
URL: http://casy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback