Sick

Eller sjuk kanske är fel ord, var sjuk igår, men idag är jag bara fökyld, får bli skola imorgon, har mkt att styra med efter skolan också. Känns som det är väldigt mycket med allt nu, både gillar de och ogillar de ;) Men snart är det helg igen och det ska bli skönt.

Pappi är hemma from the hospital nu, skönt att ha honom hemma, tycker lite synd om honom, bara för att en hand är konstig så blir man helt handikappad, konstigt det är egentligen.

Blev positivt överrakad idag när William ringde (systers kille) och sa att de kanske skulle komma och hälsa på snart, wiiie, visst jag var där nu i helgen, men dom två kan man aldrig få för mycket av!
 
Helgen i Gbg var ooooerhööört trevligt,lite bio, nytt roooligt folk, god mat, shopping.. mm mera sånt vill jag ha , gillar utflykter!

Nu i helgen då, jaaa vad händer då? Memmis och Vickis ska leka kanske? är alkohol inblandat då?, det vet man inte riktigt ;) Va länge sen vi umgicks nu så det är verkligen på tiden tycker jag!
Men nu är det dags att kila, kanske ska ta lite frisk luft, har inte varit utanför dörren på två dagar ;) Heeeejjdååååå!

                                                                                
                                              
                                                                                  Hanna & William <3           


Kommentarer
Postat av: mems!

KLART vi ska festa! tveka inte ;P

2008-02-14 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback