What a good day.

Har hunnit med så mycket idag , powerwalkat twice, gått på stan, betalat resan, fikat, jag känner mig nöjd.
Men jobb imorgon, då är de det sista arbetstagarna på Badet, jobbar fram till fredag sen är det slut.  Så skönt med lön ska det bli, då ska jag köpa min efterlängtade nike träningstights, vill verkligen ha dom!

Köpte en skinnjacka idag som jag bara sprang på, tycker om den väldigt mycket så jag känner mig mycket nöjd med mina köp, thailandsresa och skinnjacka;D Jessi köpte också resan och en annan skinnjacka, sen ska vi köpa tights också, värsta köper samm så är de inte men båda är behov av det just nu hehe.

Haha en rolig kommentar som båda skulle säga samtidigt efter våran otroligt starka chilikyckling på Chili
: "En cigg på det här och det börjar brinna i käften"

 Ha en fortsatt bra kväll ;)





Den nyinköpta!

Förresten en till låt kanske?- Justice med d.a.n.c.e ,som J brukar säga, "en riktig Hugolåt" hahaha ;)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: palm

powerwalk twice =) keep it going =)

2008-08-20 @ 02:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback