Söndagskväll

Söndag igen, jobb idag, jobb imorgon, jobb på tisdag. Idag såg vi en film och Satc.
Igår blev de lite kräftskiva hos Palm, mycket trevligt måste jag säga, tack för gott sällakap och goda kräftor hörrni:)
Efter det blev det utgång som också var väldigt rolig, bra musik och bra människor, (till största delen)

Måste säga grattis till lilla john om fyller år idag, grattis! han fyller 16 år, min kusin är de jag pratar om;P
så efter jobbet var jag där en stund och åt lite tårta bland annat, gatt!

Nu längtar jag verkligen till Modeklipparna alla verkar vara jättehärliga, skönt att ha en jobb i höst tycker jag.
Kul att jag blev bjuden på personalfesten också, skulle vara svinkul träffa alla utanför arbetet:)

Veckan kommer bestå av jobb, kanske sthlm? ,lite afterwork kanske och lite uppfräshning av håret både på mig och mina kunder.

N ska jag kila, ha en bra kväll i höstrusket:)



 

Sommarbild från Sanden.


Kommentarer
Postat av: tesseli

himla kul kväll :) och ser fram emot dig på modeklipparna!

Postat av: palm

Underbart sällskap gjorde en underbar kväll =)

2008-08-10 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback