Nästsistadagenpåjobbet

Så skönt att börja med något annat jobb nu, känner att badet har fått nog av mig och jag har fått nog av badet.
Dags att göra andra saker nu, jag känner mig helt enkelt redo för  Modeklipparna. Vicky såg du mig när jag kom in dit i förrgår?;) Ska bli skönt att ha två vänner vid min sida på jobbet , mys=)

Imorgon som sagt sista arbetsdagen, sedan blir det hem och äta, ut och motionera och sedan in till stan och partaja med tjejerna!
Blev så himla glad , var inne på sthlm streetstyle igår och tittade, så såg jag lite bilder och kom plötsligt på två kavaj/jackor som jag har hängandes i någon garderob, jag började rota och hittade de ena, jag blev överlycklig!, det roligaste är att den är sydd så den är lite annorlunda iallafall, och det andra är att jag nu har flera höstjackor så man verkligen kan variera lite på ytterplaggen det gillas mycket hos mig.

Nu ska jag kila, men slänger in en bild på kavaj/jackan :)




Ciao!

Kommentarer
Postat av: palm

varst vad hurtig på träning du blivt =)

2008-08-21 @ 23:24:47
Postat av: Vicky

Nej, att jag kunde missa dig :) Är såå inne i mitt jobb tydligen, hehe :D Men däremot ses vi ju imorrn, det kmr gå super!

2008-08-24 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback