Jesus walk with me.

Med Club 8, är nog bland den finaste låten jag hört, man blir helt varm och lugn i kroppen, om ni kan ladda ner den.
Idag är det sol och jag blir så glad, har precis varit ute och gått/joggat. Det var varmt men guuud så skönt det är att röra på sig när man väl tar sig ut plus att man känner sig så nöjd med sin prestation.

Idag ska resan betalas det ska bli skönt att ha det fixat så man bara har planerandet och längtan kvar.
Jag och Jessica ska åka in lite senare idag och efter efter en runda på stan ska vi möta upp Annis som är på Cubus idag, så ska vi ha våran efterlängtade fikastund, dom kan inte bli misslyckade.
Musik, sol och fika tycker jag är livets passion :)

Dags att kila och se till att njut av solen ni som kan:)

Bye bye!



Kan man verkligen få nog av sommaren? ;)


Kommentarer
Postat av: Anny

Ja jag vet! Våra fikastunder gör att man känner sig renad...! Man får ut så mycket av dom liksom :)

Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback