För vi har

bokat biljetten till thailaaaand;D känns ruskigt bra. Ringde till Resia idag direkt efter Anna och bokade, vi kommer hamna på samma flyg alla fem, kommer bli jättekul. Vi åker 30 december och jag och Jessi ska stanna i 3 veckor, kommer bli helt underbart! sola, bada, festa, strandpromenader, utflykter.

Så härligt att ha något att se fram emot när mörkret kommer ifatt oss här i La Suede ;)

Helgen kommer bli alkoholfri vilket känns väldigt bra. Är ledig hela nästa helg och några dagar framåt innan jag börjar inne i stan,
Var förresten på lite afterwork med personalen på Modeklipparna.Ett väldigt trevligt gäng som jag tror kommer trivas med jättebra ska bli spännande men ändå lite läskigt.

ett stort grattis till Tess som fyller 19 år idag, grattis!;D hon ska nämligen till Turkiet med sin Patrik ikväll, ha de så bra där och sola och njut ordentligt!

Det var allt för mig ikväll.

Take care.



Paradiset Krabi.

Kommentarer
Postat av: palm

aha där ser man här lägger vi pengar på finna resor=O längtar tills jag får min thailand resa =)

2008-08-15 @ 21:09:35
Postat av: Vicky

Ta med mig till paradiset, snääälla! :D

2008-08-15 @ 21:54:07
Postat av: Anny

Tänk dig när vi sitter där på planet...

Ah! Längtar!

Ses ikväll?

Postat av: Jessica

Fan vad underbart vi kommer ha Babe:)

2008-08-16 @ 19:08:00
Postat av: Emma

Krabi e jä'tte fint :D vart i thailand ska ni :D?

2008-08-17 @ 00:14:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback