Flytta hemifrånfeber.

Är så sugen på att flytta hemifrån, men jag vet att det inte är alls rimligt just nu. Har ingen flytta hemifrånbudget. Men nu har man något att spara till iallfall.
Så mysigt att bara ha sitt egna, man får bestämma färger och möbler helt själv. Ska bli så mysigt och bjuda hem vännerna på middag, men jag undrar hur det ska gå eftersom jag är ganska kass i köket, men det får man lära sig.
Kom på förut att jag har fått ganska mycket fina saker av släktingar , studenten fick jag ganska mycket sånt, jag hade ju önskat mig det också. Tänkte visa några av mina favoriter.

   
    

     



Kommentarer
Postat av: Palm

bliru inte duktig i köket kommer jag aldrig på middag!

dock fantastiska tallrik(svart):)

2008-08-20 @ 14:00:51
Postat av: Vickan

Men jag tänkte att du kunde lära mig laga mat?:D

Postat av: Anny

Det räcker med att beställa hem sushi......!

Ses på fredag!

Pusss gullunge

2008-08-20 @ 17:53:22
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: palm

aha anna så min matlagning dugger inte då lr ?! :O ska lära dej allt jag kan =)

2008-08-20 @ 21:07:32
Postat av: vickan

haha, gooood!

2008-08-20 @ 21:19:06
Postat av: Vicky

Älskar dina svarta tallrikar, vart är dom ifrån? :) Jag har fått min lägenhet nu!! :D Så jag är verkligen i flyttar-tagen :)hihi

2008-08-21 @ 15:27:33
Postat av: Vickii

åååh fick du lägenheten? guuud vad kul! tallrikarna är från duka:)

2008-08-21 @ 21:01:16
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback