En väldigt lyckad dag i huvudstaden

Var så otroligt skönt att komma på bort lite bara över en dag med mina två sötisar J&M, hittade ganska bra välbehövliga grejer. Vi gick runt i massor butiker, fikade och åt god middag på söder, vädret var perfekt så vi var på topp:)
 
Kom på att top shop är alldeles för överskattat, för dyrt och fö tråkiga kläder, man måste alltid gå in där men köper aldrig något, kanske bra jag som tycker?!

Idag har jag gjort allt möjligt, tider bara springer iväg, den är redan 16? oooh hard, måste hinna emd motion och matlagning:/ jaja, ha en fortsatt trevlig dag och kväll:)

Här är mina köp.

         

Plus lite andra småsaker, tex, skärp/band och läppstift:)

Kommentarer
Postat av: Palm

den röda gilla vi =)

Du ska laga mat wiiii :D

2008-08-28 @ 16:48:01
Postat av: Mems.

det var verkligen en grym dag :) måste vi göra om! jag ringer dig sen i kväll gulle.

2008-08-28 @ 18:16:56
Postat av: Emma

Snyggt :D!

Postat av: Anny

Jättefina köp vickis! Snart får vi åka tillsammans :)

2008-08-30 @ 18:57:05
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback