En skön måndag.

Än så länge, går runt ensam i huset och sjunger med till låtarna på radion, dricker lite kaffe, städar lite och kollar bloggar.
Älskar sådana dagar, när dom inte inträffar för ofta för då kan man verklgen njuta av att inte göra något alls.

Idag tror jag skolorna börjar, känns såklart lite konstigt att inte gå alls, men som jag och jessi sa till varandra förut så känns det ändå ganska naturligt att inte gå dit nu, känns som man är färdig med det iaf ett par år framöver.
Klockan är 13.20 och jag och jessi har redan haft 2 samtal, hur ska detta sluta? haha, ska troligtvis titta på fotboll tillsamamns ikväll och det inte öser ner. Har verkligen kommit in i en liten sportperiod, kollar på Os konstant eller lyssnar på radion, tycker de är himlans kul att följa alla , speciellt svenskar.
Jag tycker det är kul med det här med alla olika nationer, alla pratar om att svenskarna är så duktiga för att vi är liten nation med så få invånare. Då skulle jag vilja säga, hmm Jamaica har 2.5 miljon invånare och slår världsrekord och tar guld efter guld, måste säga att jag är grymt imponerad av dom, kul att några kommer och konkurrerar med Amerikanerna.

Från det ena till det andra, jag funderar starkt på att klippa till en lugg, den ska inte vara jätteplattat eller helt perfa, det kan få hänga lite som den vill, tycker det är väldigt snyggt när hösten börjar närma sig, så kan man gömma sig bakom luggen lite hihi,finns väldigt många fina olika luggar, och ingen ser likadan ut som någon annan i lugg, det är bra tycker jag :)


                                           Kanske något sådant?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det tror jag du blir jättein i! Med en mysig kofta eller något höstigt! Är allt bra annras? :)

Postat av: palm

luggar gillar vi =)

2008-08-18 @ 16:07:24
Postat av: Emma

Jag tycker du sak klippa lugg, du va dö snygg i din som d ahde förr :D!

2008-08-18 @ 19:26:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, fint!

Med mig är det relatvit bra:) Jag pratade med Memme igår om en kräftskiva, typ i helgen, vad tror du om det? Skulle vara mysigt!

2008-08-19 @ 09:20:10
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback