Är jag rensad?

Nu när jag inte har druckit en droppe alkohol den här helgen känns det nästan som min kropp har fått sig en liten rensning, man känner sig friskare, piggare och nyttigare. Ordet nyttig by the way är väldigt överskattat, måste man vara nyttig? man måste njuta av livet, däremot ordet hälsosam låter bättre, man äter gott men det går inte till överdrift.
Fråga mig inte varför jag började prata om dom där orden, men ibland gör man så, känns som att jag gör det ganska ofta men men..

Igår blev det lite filmmys hos familjen Nathanaelsson (kuisnerna) kaffe och blåbärsmuffins, mycket smarrigt :)
Idag är det jobb och jag är fruktansvärt nöjd över min jobbdag idag, dels för att det är bra betalt på helger men också att min familj är bjuden på en konfiramtion idag som jag inte kände för att gå på för fem öre speciellt inte i detta regn.

När kommer den häftiga vändingen med det stoooora högtrycket? lite mera sol skulle vara härligt, men jag gillar även höstmyset men det skulle kunna får vänta lite till. Vill fortfarande gå utan jacka och öppna skor :/

Jag saknar redan Anna och Jessi efter en helg utan dom, Ett stort grattis till Annypanny som har fått jobb på Cubus,det är du värd!  då kan vi alla tre luncha på dagarna , mys tycker jag, sådana vardagsgrejer som gör att dagarna blir lite roligare helt enkelt jag gillar att göra roliga saker i veckorna känns som att man uppskattar det mera, eller det blir mera som en liten bonus i den vanliga rutinerade tillvaron.

Nu börjar tyvärr min idag inte så roliga lunch lida till sitt slut. Men det gär inte så mycket för jag slutar om två timmar. Då ska jag ta en varm dusch och bara slappa i min otroligt sköna morgonrock.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag saknar dig med :) Känns jättekonstigt att vara en hel helg utan dig och jessica.. haha..

Snart ska vi luncha tillsammans, men först augustifesten och en viss annan händelse (den 28/8)som kommer ta två ytterligare veckor.. Men sen lunch, every day!

Postat av: Jessica

Saknar er som bara den:)Längatr tills vi träffas alla tre och bara myser!:D

2008-08-17 @ 18:17:50
Postat av: V

:)

2008-08-17 @ 19:00:45
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/
Postat av: Emma

hehe ja de ska bli nice :D

jaha okej härligt :) jaa du just i krabi kommer ja faktigst inte ihåg haha :D men det var när jag gick i 8 spå de av ett tags en, nu sist ví va i thailand så va vi inte i krabi :)

2008-08-17 @ 21:18:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback