Tröttare än aldrig förr

Mina påsar hänger nere vid fötterna nu, jag är SLITEN! Men nööjd för den här veckan har jag varit sjukt ambitiös ,ganska imponerad av mig själv!
Viktoria har åstakommit: 2 körlektioner, Ett teoriprov, gesällträning ,ett småföretagande prov, ett snack på ett kanske jobb i höst plus lite fritid på det :)

Helgen då gott folk?
Då ska jag berätta att det nu för stunden inte händer ett piss, elelr jo lite ska på middag hos Karin imorgon för att fira söööta Memms som fyllt  20 ååår :) Ska äta god mat och mysa, men sedan ska brudarna traska utåt men jag backar faktiskt, som sagt orka släpa på påsarna liksom ;P

Lördag? Inte en susning, skulle kunan tänka mig att hitta på något skojigt, vi får se vad som dyker upp helt enkelt:)
                 Jag är öppen för förslag..Men söndag blir de att plugga inför mitt tal om saga och sanning på svenskan,
                  jag ska prata om otrohet, visste ni att 6 av 10 svenskar har varit otrogna, helt sjukt ju! usch..

                      Men men ska kila, Tjollahopp!



image67

En sån puppy vill jag ha, LULLISAR där!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej va söta! Vill med ha en valp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback