Sooool!

Älskar det verkligen, känner hur pigg och glad man blir av bara lite sol:)

Helgen har bestått av fotbollstittande, utgång, (väääldigt spontan sådan ) förlåt om jag inte hörde av mig till alla men somsagt bestämde oss väldigt hastigt och lustigt, men de blev ju lyckat!, ingen annan som var speciellt på heller lät de som, men så är de ju oftast helgen innan löning, men de va mkt folk ändå!

Denna dag har varit skön, har gått promenad, sett lite fotboll, suttit ute och fikat och bara haft det hur bra som helst, hade ett långt och roligt samtal med syster som verkligen behövdes kände jag, mmm vad jag tycker om henne :)

En ny vecka är på gång och den kommer vara ungeför likadan som alla andra veckor, haaaaaaaa, skoja bara!

Måndag- skola, körlektion
Tisdag  -  skola, sola?
Onsdag- skola, körlektion
Torsdag- Köpenhamn med klassen, festande till tusen, studiebesök, dricka öl på uteservering,shopping
Fredag -  Samma där!
Lördag- Samma där!
Söndag- Samma där! 

Så ser min vecka ut gott folk, hoppas ni kommer ha en fortsatt mysig eftermiddag och kväll, Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback