Solig kväll

Mmm det är verkligen härligt, har precis kommit hem från en långpromenad, var jätteskönt, solen lyste jätteskönt och jag var helt ensam på den långa grusvägen:) Det är den enda bra grejen  med att bo utanför stan, att man får vara själv när man verkligen vill det.

Har varit i skolan och varit på salongen och haft modeller, jobbigt jobbigt, var så segt att stå inomhus när solen lyste så fint utanför, var jättesugen på glass också, romrussin och saffrab, mummmsi!

Valborg då, puuuh förvirrande, trodde först jag skulle vara i stan men eftersom det verkat rinna ut i sanden har jag bestämt mig för Söderköping till en början iallafall, känns lite snopet att börja bestämma sådant såhär kvällen före men sånt som händer. Nae ska väl ta och kila, tänkte lägga in ett roligt klipp från morgonsoffan, mitt nuvarande favorit program som gårpå svt 1 onsdagar kl 21.30:)

http://www.youtube.com/watch?v=HJ-kHmkIY78&feature=related

Kommentarer
Postat av: Hannis

HAHAHA;) kolla när han testar kläder Vickan!:)

2008-04-30 @ 09:32:46
Postat av: Anna

Detta kommer bli en mycket trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback