Sol, sol,strålande sol

Underbart! allt är så mycket lättare och roligare när det är fint väder, bara den grejen att kunna sitta på uteserveringen gör att fika bli ännu roligare än vad det brukar vara :) Hade en jättemysig dag, skola, körlektion och glass på Halvars(premiär) och en kaffe på fräcka, fint:)

Snart är det dags för Danmark, ska ha min söta resväska som jag köpt på myrorna, jag och Tesseli ska glida med våra snyggingar i Köpenhamn, lovar att ta massor med foton när vi är där så ni får se hur vi haft de.Imorgon eller onsdag ska vi växla pengar, svårt att veta hur mycket man ska ta med sig? 4 dagar hmm..

Men dags att kila, ska fika lite, mamma har bakat sockerbullar, bra att jag äter det när jag var ute och gick 6 km :/
plusminusnoll.

Men men, ska kila, Sanna ringde precis :)

Kommentarer
Postat av: mems!

Lova att du röjjer ordentligt i Köpenhamn nu!

2008-04-22 @ 10:33:37
Postat av: vickis

KLart jag ska göra, du får ha de så kul här hemma stumpan:)

2008-04-22 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback