Lilllördag

Förstår inte varför de ska kallas för det, ingen som festar på onsdagar, möjligtvis torsdagar kunde kallas för det istället! Men nog om det.

Idag har jag ätit pizza med mina snuffisar, Frida, Vicky,Tessan och Danni,herreud sämsta pizzerian tänker aldrig mer gå dit, jag fick min pizza efter 35 min, tessan och dannis var kalla, och usch fu bläääh, vi klagade 100 ggr och när vi gick ut skrek Frida, Aldrig igen!! hon laddade som fasen för och skrika, de roliga var att hon skrek de precis när hon öppnar dörren så han i kassan inte kan göra något sen springer hon, och jag var nära på att kissa på mig, ställde mig mitt på parkeringen emd benen i kors! låter kankse inte kul, men jag lovar er de  var det verkligen!;D

Idag har jag även gjort  bottenfärg och slingisar, är helnöjd:) känner mig ljushårig, men andra kanske inte ser ngn större skillnad, inte vet jag, har inte visat mig :p men slingorna är guld/bruna, lite olika vilket ljus man står i, men jag känner mig nöjd, orkar inte med att folk tror att jag är utländsk, inget fel så men är man svensk vill man kanske tillhöra sin nationalitet lite.Kollar inte folk på ögonen som ör ju blå, att de ska vara så svårt.

Annars har de väl inte hänt mycket mera idag. Har körlektion imorgon, en dubbel, sen ska jag boka halkan imorgon med.

måste bara tipsa! seeeee morgonsoffan kl 21.30 ikväll det är så himla sjukt kul, jag lovar ni kommer garva ihjäl er om ni har samma humor som jag såklart, :P

Men ska kila, ha de bra , puss och kram skumbanan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback