Lägger in ett extra, bara för dig!

Hej Sanna!

Hoppas allt är bra, jag mår hur bra som helst. Just nu sitter jag och kollar lite bloggar, jag har precis varit ute på en promenad, vad har du gjort en solig efermiddag som denna?
Tack snälla för inbjudan, jag kommer, du är förresten bjuden till mig också, den 5:e Juni!
Snart har jag packat allt, och jag lovar att jag ska tänka på dig när jag sitter nere vid stan på en uteserveringen mitt i Köpenhamn och bara njuter! har du börjat gilla öl? bra, då har jag äntligen någon som jag kan dricka det tillsammans med:) Nu ska jag duscha och sedan titta på tv och dricka kaffe, vi kanske kan "skoja" (som man sa i 6:an)n någon dag? Vi hörs när jag kommer hem raring! Ta ha o di!  hahahaha!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback