Keep it up

 Måste bli bättre på att blogga, har varit mkt senaste tiden. Helgen bestod av födelsedagsfest för Fridis, sedan utgång, lördag, tacokväll med breewdsen, gööörmysigt! Idag blev detn en tur till Gryts Pensionat och äta middag med mormor&morfar, familjen plus kusinerna.
Jag är så glad över min underbara släkt, vi är så tajta, iaf kusinerna men det beror nog mycket på att vi alla är hyffsat jämngamla med varandra, de flesta brukar tycka att träff med släkt, födelsedagskalas med mera är lite trist och stelt men för min del är de inte de;)

Nu sitter jag och kollar svenskan, ska ha nationella prov, muntlig, ska välja en bild och en text, har verkligen ingen motivation till de känner jag.  Blev så underbart glad över det fina vädret i lördags, jag och pappa satt ute och solade och jag fick en liten liten antydan till rand efter linnet, nöjd var jag !

Slänger in liten olika bilder, alltid kul!

Nu är de dags för Flightplan på fyran Over and out!


                                




                          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback