"jag tror verkligen jag är en hästtjej"

God förmiddag allihopa:)
Igår blev det middag hos Karin, de va mys,blev ett riktgt snack med Sophie om hennes studentvecka som blev lite annorlunda när hon fick dras med ett par kryckor, men stoppade de henne? NOOOO, det är så de ska vara, inget kommer stoppa mig den veckan även om jag hamnar i rullstol!
Tjejern drog ut, hoppas ni hade kul, jag som sagt backade, men kanske tar igen de nästa helg? 

Vi kom in på memmes polle som hon har, vi kom ihåg en förfest när jag memme och sanna pratade om att vi skulle få rida på memmes häst någon gång, då sa Sanna " Jaaa jag vill rida ! Memme- har du ridit förut?
- Sanna Neeej, men jag tror verkligen jag är en hästjej! haha, lät så himla roligt, hon hade sån inlevelse,
vi får se hur de går, jag har iallafall mina snygga ridkläder som står och skräpar i pannrummet, undrar om jag får på mig mina vinröda tighta byxor igen? haha återstår att se ;) Heta är dom , inget snack om saken!

Mamma drog en jättedålig Göteborgsvits igår; Har ni swimmingpool?,Nej men vi har damm under sängen.

Sämst!  Men men, dags att plugga och dricka kaffe och äta hallongråtta.
En stooor lördagskram till Amanda som tog körkort igår! 


Kommentarer
Postat av: mems!

tack för presenterna gulle :) vi hade dökul! men vi kan ju kanske röjja nästa helg?

2008-04-12 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback